ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
От ОББ обещават подходяща компенсация за клиентите си
Автор: Екип 19:52 / 13.06.2025Коментари (2)39907
©
Технически проблеми спря плащанията с карти и тегленията от банкомати на част от клиентите на ОББ днес.

Оттам съобщиха, че проблемът не е заради външна намеса, а се дължи на обновяване на системите на банката. От ОББ, че личните данни и парите на потребителите са защитени и уточняват, че са засегнати клиенти на банката с карти, издадени преди обединението с друга банка.

Внасянето и тегленето на пари на каса в клоновете на банката в момента, до решаване на проблема, са без такси за засегнатите потребители. Те ще бъдат компенсирани подходящо, казват от банката и допълват, че в момента са фокусирани върху решаването на техническия проблем.

От БНБ съобщиха за БНТ, че търговската банка ги е информирала за инцидента в регламентираните срокове. От предоставената до момента информация става ясно, че проблемът не засяга сигурността, казват още от БНБ.

Оттам информират, че след като банката им даде окончателен доклад за причините за инцидента, може да поискат от нея допълнителни мерки, за да не се допускат подобни проблеми в бъдеще.

В БНБ е постъпило първоначално уведомление за възникнал при Обединена българска банка инцидент, засягащ плащанията с карти, издадени от банката, както и обслужваните от банката терминални устройства POS и АТМ (банкомат)

От предоставената от ОББ АД до момента информация се установява, че инцидентът е операционен и не е свързан със сигурността.

След изготвяне от ОББ АД на окончателния доклад за инцидента и изясняване на причините за неговото възникване, от банката може да бъде искано прилагането на допълнителни мерки за недопускане на подобни инциденти в бъдеще", съобщават от БНБ в своя позиция.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
И в същото време банките публично лобират за пълно премахване на плащанията в брой. Как да им се довери човек? Пмня как веднъж отидох в бензиностанция да заредя. Напълних резервоара до горе, и като понечих да плащам с карта... плащането не става и един надпис, който казва че поради технически причини банката временно не обслужва транзакции. Това е последвано от едно лицемерно "Извинете ни за неудобството!". Това извинение как ще ми помогне в ситуацията в която ме натрисат? Съчувствам на потърпевшите от този проблем.
+1
 
 
Отново лъжи и некомпетентни обяснения. Моята карта е от новите и също не работеше.
Коментарите са на публикуващите ги. не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юли 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Кабинетът "Желязков"
Автомобил отнесе нищо неподозираща жена
Дублиращ отбор на ПФК Локомотив
Служители в държавните горски и ловни стопанства протестират
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: